oude Portfolio


 

Animatie voor de resultaten van de fietsactie 2014 in de regio Twente:

100% Fat blikt samen met Thijs&Snijder in de nabije toekomst
Een mooi idee in een mooi jasje. 100%Fat en Thijs&Snijder spelen elkaar in de kijker met dit “Augmented Reality” concept!

Tingle my Sense of Technology
Tingle werkt aan mooi producten bijvoorbeeld samen met “Technology of Sense” en samen veroveren ze een wereldwijde markt!

Wat een bak!
Gijs Fietsen kan, samen met Elmer Meubelen, voor je huidige fiets een bak maken.
Dit alles dankzij een impuls vanuit “Met Creativiteit Meer Economie” van Syntens en de Provincie Overijssel.

Beter Benutten voor Regio Twente & Twente Mobiel
Beter Benutten is het programma van het ministerie voor infrastructuur & milieu om regionale knelpunten in het verkeer op te lossen. Door slimme keuzes te maken kan de bestaande infrastructuur beter worden benut.
Binnen een doorlooptijd van 3 weken moesten er zowel 3D animaties gemaakt worden én een script worden geschreven en geproduceerd waarmee de problematiek en oplossingen goed geillustreerd werden. De animaties werden gemaakt door Tingle, aangevuld met bestaande beelden uit de corporate video.
Het verhaal van “Angela & Rogier” is volledig door imagis geproduceerd: cinematografie, casting,camera & regie en daarna editing, coloring, muziek & geluid.
Deze video is als opening gebruikt voor het werkbezoek van minister Melanie Schultz op 12 juli 2012.
Daarnaast zijn er verkorte versies gemaakt voor Regio Twente en Twente Mobiel.

Syntens: “Met Creativiteit Meer Economie”
In korte tijd (halve dag opname) is onderstaande video geproduceerd. Doel was om in het brede netwerk van Syntens te laten zien waarom dit project (Met Creativiteit Meer Economie) zo belangrijk is. Bekijk hoe dat is gedaan:

CES 2011 Pakkende Pakken & Aai Pets

CES 2011 Slaap Waker & Opfriscursus Kleding
Begin 2011 vond de CES plaats, zoals elk jaar in Las Vegas. Voor de Kamer van Koophandel Oost Nederland zijn een aantal leuke innovaties van de show uitgezocht die voorbij de al bekende nieuwsfeiten gingen. Deze zijn in beeld gebracht in een korte video. Dit alles in een zeer korte doorlooptijd, zodat de video de volgende dag nog in Nederland getoond kon worden.

Awareness
Voor het onderzoeksproject “Awareness” is de mogelijke impact van de resultaten in het onderzoek in beeld gebracht. Deze video is bedoeld voor andere onderzoekers en organisaties die hierdoor nieuwsgierig worden naar het project. Met veel succes heeft deze video inderdaad gezorgd voor nieuwe contacten en als introductie voor een presentatie.

Physiolog research project
Physiolog was een onderzoeksproject waarbij verschillende disciplines binnen de zorg rondom kinderen samen konden werken middels een online platform. De verschillende partijen zijn hier in beeld gebracht door één kind te volgen. Door deze “dramatisatie” is het duidelijk hoe diverse partijen samen kunnen werken met dit systeem.

TIMP
TIMP is een consortium van binnen- en buitenlandse organisaties die actief zijn in de medische sector. Door een animatie worden alle aspecten van dit consortium kort belicht, bedoeld als “teaser” voor toekomstige leden en belanghebbenden.